Zvrácené království – Rina Kent

Anotace: Království by nemělo padnout. Pravda vás semele, než vás osvobodí. Masky sklouznou. Tajemství vyjdou na světlo. Elsa se tolik žene za minulostí, že nevidí přítomnost. Budu za ni bojovat. Přivedu ji zpátky. Ochráním ji, i kdyby to bylo to poslední, co udělám. Něco jsme si slíbili. Ona je moje. Jsi připravená na poslední hru, miláčku?

Z tohoto třetího dílu jsem měla trochu strach. Jednak jsem se na něj mega těšila a jednak jsem, bohužel, neviděla moc pozitivních recenzí, když vyšel. Ale upřímně? Bála jsem se zbytečně.

Začátek mě trochu štval, nebudu lhát. Předchozí díl skončil cliffhengerem a vypadalo to, kdovíjaké drama se nekoná. Ale nekonalo. Elsa se od Aidena držela dál úplně zbytečně a vše se pak vysvětlilo a napravilo lusknutím prstů. Kdybych knihu honotila po první čtvrtině, byla by to bída. Ale pak, když se vše vysvětlí a urovná, tak nastává taková pohodová jízda.

Pořád je tenhle díl pro mě asi nejslabší z celé trilogie, ale až na ten úvod nemám nic moc co vytknout. Bylo tam drama, bylo tam hodně erotiky (opravdu hodně, ale i když mi jedna specifická scéna přišla dost nereálná, vůbec mi to nevadilo), byla tam halda lásky i trochu vtipu.

Zbožňuju Elsu, zbožnuju Aidena a zbožňuju je spolu. Do toho zbožňuju i další jezdce, takže se opravdu těším na další příběh o Kim a Knightovi, ačkoliv Kim v lásce moc nemám – uvidím, jestli se to změní. A upřímně, MEGA se těším na příběh o Teal a Ronanovi! Je mi jasné, s čím Teal v tomto díle souhlasila a věřím, že to bude pecka!

Takže já jsem spokojená, knihu jsem zhltla během pár dní a pořád se série řadí mezi mé oblíbené 🙂

Napsat komentář