Papírová princezna – Erin Watt

Anotace: Ella Harperová se v prvé řadě snaží přežít. Spolu se svou přelétavou matkou se celý život stěhovala od města k městu, bojovala o přežití a věřila, že se na ni jednoho dne usměje štěstí. Po smrti matky ale Ella zůstala sama… Dokud se neobjevil Callum Royal. Vytrhl Ellu z chudoby a odvezl ji do svého sídla, za pěti syny, kteří ji nenávidí. Bratři Royalové jsou jeden přitažlivější než druhý, ale nikdo ji nepřitahuje tak jako Reed Royal, jenž je však odhodlaný poslat ji zpátky do slumů, ze kterých vzešla.
Reed o ni nestojí. Prohlašuje, že Ella mezi Royaly nepatří.
Možná má pravdu.
Bohatství a luxus. Intriky a lži. Nic podobného Ella ještě nepoznala, a jestli má v paláci Royalových přežít, bude se muset naučit, jak být jednou z nich – a zůstat přitom sama sebou.

Tak tohle bylo něco pro mě!

Přiznám se, že prvních pár kapitol jsem četla asi týden. Ale bylo to spíš mojí náladou – respektive NEnáladou na čtení. Ale pak… pak jsem hltala a tak 75% knihy přečetla za jediný den!

Trochu mi přišlo, že čtu pořád dokola ten samý příběh – střední škola, které vládne parta zbohatlických kluků a hlavní hrdinka, která nově nastoupí, tak si to nejen od nich vyžere. Nezní vám to jako Zvrhlý král, Stříbrná labuť, Drahá Avo… No, jo, prostě jo, tyhle příběhy jsou trochu jak přes kopírku, ale víte co? Je mi to fuk!

Neuvěřitelně mě to bavilo! Bylo to svižné, čtivé, sexy a napínavé.

Hlavní hrdinka nebyla žádná nána, hlavní hrdina byl k sežrání – co víc si přát? Vedlejší postavy byly taky ok, ač něměli moc prostoru. Hádám, že o bratrech Royalových si ještě přečtu dost a moc se na to těším.

Na konci mi srdce vynechalo tak dvacet úderů.

Ne, nebrečela jsem!

Ne, není to nejlepší kniha, kterou jsem kdy četla.

Ale sakra jsem si ji užila a to, že jsem ji dočítala v pět ráno o něčem svědčí. Hned jsem se vrhla na další díl a moc se těším, jak to bude pokračovat.

Napsat komentář