Palác lží – Erin Watt

Anotace: Ella Harperová překonala už spoustu problémů, které jí život přichystal. Je tvrdá, odolná a ochotná udělat, co je potřeba, aby ochránila ty, které miluje. Jenže s tajemstvími, která obklopují jejího otce a přítele, jehož život je nyní v ohrožení, se možná ani Ella nedokáže smířit. Reed Royal je zvyklý ničit všechny překážky, které mu osud staví do cesty. Nyní se to však obrátilo proti němu. Pokud chce zachránit sám sebe i dívku, kterou miluje, musí se postavit trýznivé minulosti a napravit svou pošramocenou pověst.
Nikdo nevěří, že Ella dokáže v paláci Royalových přežít. Všichni jsou přesvědčeni, že je Reed zničí.
Možná mají pravdu.
Ella a Reed musejí společně najít způsob, jak zachránit sebe i svou rodinu, a odhalit všechna tajemství a lži, které se skrývají v paláci rodu Royalových.

Toto bylo perfektní!

Napětí, obavy… byla jsem z té knihy fakt frustrovaná – v tom dobrém slova smyslu -, takže za mě dokonalé.

Nevím proč jsem očekávala, že Reed ze všeho rychle vyvázne. Byla jsem opravdu překvapená směrem, jaký kniha nabrala, a i když jsem logicky věděla, že to dobře dopadne (tyto romanťárny nikdy nekončí špatně), stejně jsem se vážně bála toho, co ho čeká.

Stránky jsem hltala jako vyhladovělý člověk po několikadenním půstu. Napjatě jsem očekávala, kdy se to zlomí, kdy se to zase dá do pořádku, a ono furt nic a nic… Přesto o akci není nouze. Každou stránku, kdy Ella nemohla být s Reedem, jsem trpěla za ně za oba. Každou stránku, kdy spolu byli, jsem se tetelila blahem.

K téhle knize mám jednu jedinou výtku – to, jak se to nakonec „odhalilo“. Přišlo mi to jako trochu taková haluz situace, a po přemýšlení mi vlastně není jasné, proč to bylo takhle nutné (pořád jsem čkala, že Ella půjde do toho sejfu – dávalo by mi to pak větší smysl). Na ději by to vlastně asi nic nezměnilo, ne? Nicméně to, co se dozvěděla, bylo hezké uzavření té Royalovic situace.

Vážně jsem se do téhle série zamilovala (což je asi poznat z toho, že jsem ty tři knihy vdechla za zhruba 4 dny a normálně čtu jednu knihu měsíc…) a jdu se hned vrhnout na pokračování o Eastovi.

Napsat komentář